Sarajevska umjetnica rođena u Mostaru. Diplomirala na Filozofskom fakultetu 1975. i na Akademiji likovnih umjetnosti 1989. u Sarajevu.
Učestvovala na brojnim međunarodnim izložbama kao što su 48th Venice Biennial, Italian Pavillion / Program ORESTE; XXI Biennale d’Alexandrie; 48. Oktobarski salon, Beograd; Transitland; Gender check, MUMOK Museum Moderner Kunst Stiftung Ludwig, Wien...
Izlagala je u prostorima kao što su Državni muzej savremene umjetnosti u Solunu, Muzej savremene umjetnosti Saint-Etienne, Zacheta Gallery, Varšava; ARKO Art Center, Seoul i drugi...
“KRIVO SRASTANJE”
“Krivo srastanje” je izložba video radova, instalacija i digitalnih printova koja adresira probleme globalizacije i tranzicije: kreiranje novih indvidualnih i kolektivnih identiteta, novih stereotipa i “novih arhetipa” u navedenim procesima.
Nova politička stvarnost je preplavljena i novom ikonografijom kao i novom percepcijom, instrumentalizacijom, interpretacijom, tj. tumačenjem postojeće ili bivše, “napuštene” ikonografije.
Uloga i mjesto individue u društvu u tranziciji su skoro u potpunosti podređeni i određeni kolektivnim identitetom grupe bilo da se svojevoljno individualno opredjeljujemo za kolektivni identitet ili nas drugi identifikuju i svrstavaju u pripadnika određene grupe protiv naše volje, bez obzira radi li se o rodnoj, profesionalnoj, etničkoj ili političkoj grupi.
Ova pojava nastajanja novih identiteta dovodi nas i do novog otuđenja, nove alijenacije, do novih mitova: nove i mutirane tradicije.
Da li je ovakav razvoj društvenih odnosa bio očekivan ili ne u kontekstu potrošačkog građanskog društva kulturnog pluralizma kojemu teže globalizacija i tranzicija, nije pitanje kojim se bavi autorica. Gordana Anđelić-Galić observira zatečenu situaciju, interveniše i poigrava se sa novonastalim stanjem podcrtavajući određene anomalije i nazivajući ih “krivim srastanjem”.